بسیج یک تقکر برای کار  در مسیر رضای خداست

مدیر کل کانون البرز در نشست با همکاران ستادی، بسیج را یک تفکر برای کار در مسیر رضای خدا دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در نشستی که به مناسبت هفته‌ی بسیج روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در سالن جلسات کانون البرز، برگزار شد گفت گرایش به خوبی امری مطلق است و افزود نباید بسیجی بودن را به افراد خاصی که دارای ویژگی‌های ظاهری ویژه ای  هستند نسبت دهیم، بلکه بسیجی بودن یعنی داشتن تفکر و روحیه‌ی بسیجی و ویژگی‌های اخلاقی مانند عمل نیک، ایثار، استقامت، حریّت، و شهامت است.

این مقام مسؤول افزود فردی با روحیه‌ی بسیجی نمی‌تواند به محیط اطرافش بی تفاوت باشد و منتظر دستور برای اجرای امور نیست و هدف ارزشمندش را در هر شرایطی دنبال می‌کند.

مدیر کل کانون البرز ضمن قدردانی از تلاش های همکارانش در مجموعه‌ی کانون البرز گفت خوشحالم که این روحیه در تمامی همکاران ما وجود دارد و همه بیش از وظیفه و همدلانه برای پیشرفت امور تلاش می‌کنند.

بسیج یک تقکر برای کار  در مسیر رضای خداست

لزوم توجه به فعالیت‌های کتاب محور و اجرای جلسات کتابخوانی ویژه‌ی همکاران ستاد، توجه ویژه به مناسبت‌ها و فضاسازی متناسب با هر واقعه از جمله مواردی بود که در پایان این نشست توسط ایشان مطرح شد.

لازم به توضیح است فعالیت‌های هفته‌ی بسیج از دوشنبه ۲۹ آبان با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران»، برگزار شده و تا ۵ آذر ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =