ویژه برنامه "کتاب نگاهی است به جهان" در چهارمحال و بختیاری

این ویژه برنامه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گندمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه و جشن هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز گندمان با حضور مسئولان شهر و اعضا فعال برپا شد .
در این جشن که با حضور حضور امام جمعه شهر گندمان ،بخشدار ،رئیس، معاونت  روابط عمومی آموزش پرورش، مسئول کتابخانه عمومی شهر، نماینده کمیته امداد امام خمینی شهر گندمان برگزار شد از اعضای برتر در رشته کتابخوانی تقدیر شد.
بر این اساس: اهدای ۲۰ هدیه به اعضا برتر در امانت کتاب ، خلاصه نویسی کتابهای امانتی، اعضای فعال در کارگاه‌های هنری و ادبی ، اعضای فعال در فراخوان‌های فرهنگی و... بخشی از جوایزی بودند که  از طرف کانون به اعضا اهدا شد و جوایزی نیز  از طرف آموزش و پرورش در قالب پک فرهنگی به تعداد دیگری از اعضای مرکز اهداء گردید .
صحبت های رئیس آموزش و پرورش گندمان در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی و تشویق و ترغیب اعضا به مطالعه از بخش‌های این برنامه محسوب می‌شد.
 اهدا ۳۰ عنوان کتاب به قید قرعه به ثبت نام کنندگان در سایت قصه گویی از دیگر برنامه‌های این جشن بود. 
معرفی کتاب ، شعر خوانی ،دف نوازی اعضا،  قصه گویی اعضا از دیگر برنامه‌های این جشن به حساب می آمد. 
در پایان این جشن و در بخش نشست با  مسئولان شهر گندمان معرفی فعالیت‌های کانون در سه بخش فرهنگی ،هنری ،ادبی صورت گرفت و گزارش مختصری از اهم فعالیت‌های اخیر به اطلاع آنها رسانده شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =