اعضای برتر ادبی قم بر قله قاف

چهار نفر از اعضای نوجوان و ارشد کانون پرورش فکری قم به عنوان اعضای باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور (قاف) انتخاب شدند و در اردوی آغازین این باشگاه که به‌منظور بسترسازی برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی، از یکم تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد شرکت کردند. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ۴ نفر از اعضای نوجوان و ارشد کانون پرورش فکری قم به عنوان اعضای باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور (قاف) انتخاب شدند و در اردوی آغازین این باشگاه که به‌منظور بسترسازی برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی، از یکم تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد شرکت کردند. 

اعضای برتر ادبی قم بر قله قاف

مطهره ابراهیم پور، سید علی طباطبایی، محمد مهدی مصری و حسین پور زند چهار عضو مستعد و توانمند ادبی استان قم بودند که به این اردوی ادبی دعوت شدند. 

تربیت نسل نوشاعران متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهدافی است که این باشگاه دنبال می‌کند.

اعضای برتر ادبی قم بر قله قاف

در این اردو نشستهای آموزشی شعر با تدریس میلاد عرفان‌پور و سعید بیابانکی برای اعضا پیش‌بینی شده بود. جلسات نقد شعر با شعرخوانی اعضا و نقد و بررسی توسط شاعرانی چون شاهین رهنما و احمد خدادوست و مریم اسلامی و مهدی مردانی و میثم مداحی از دیگر بخش‌های این اردوی آموزشی بود. 

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز ضمن ابراز خرسندی از هم‌نشینی با اعضای نوجوانان، به تشریح روند راه‌اندازی باشگاه قاف پرداخت و این مهم را یک حرکت ملی و اقدامی برای ثبت نشان قاف بر فعالیت‌های ادبی این نهاد توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =