کد خبر: 334034
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
سی‌وسومین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

سی‌وسومین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی با حضور نمایندگان عضو این شورا در سالن کنفرانس مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون پرورش فکری در این نشست بیان کرد: برای حل بخش‌های آسیب‌دیده، اصلاح اساس‌نامه را آغاز کرده‌ایم‌ ولی می‌توانیم شورای مخصوصی برای حل چالش‌های این بخش تشکیل دهیم.

سی‌وسومین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

حامد علامتی افزود: آنچه ما را بر آن داشت تا اصلاح اساس‌نامه را انجام دهیم، این است که ۲۰ سال پیش اساس‌نامه فعلی نگارش شده بود، تعریف بسیاری از سرگرمی‌های امروز وجود نداشت. اتفاق‌هایی که در این سال‌ها رخ داده این نیاز را ایجاب کرده است که فعالیت شورای نظارت بر اسباب‌بازی گسترش یابد. این اصلاح اساس‌نامه منافاتی با فعالیت‌های فعلی شورا ندارد. تا زمان تصویب اساس‌نامه جدید با قوانین گذشته پیش می‌رویم تا در فرصت مناسب به نتیجه برسیم.

بر اساس این خبر، به رسم آخرین سه‌شنبه هر ماه سی‌وسومین جلسه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با محوریت بررسی پیش‌نویس اصلاحیه اساس‌نامه شورای نظارت بر اسباب‌بازی مبنی بر نظارت بر فضاهای بازی روز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری، مجید خدام نماینده وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل جانعلی‌پور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کامران شیوندی نماینده و امیرمسعود استادحسین هر دو نماینده حقیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا زارع نماینده وزارت صمت، احسان مَنشی نماینده انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، رضا یعقوبی نماینده شورای فرهنگ عمومی و لیلا بابایی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون دیگر حاضران این جلسه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =