برگزاری بیستمین نشست انجمن شاعران نوجوان آینه‌های ناگهان کانون مسجدسلیمان

بیستمین نشست انجمن شاعران نوجوان آینه‌های ناگهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، بیستمین نشست انجمن آینه‌های ناگهان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسجدسلیمان، با موضوع نقد و بررسی آثار نوجوانان و حضور سید هابیل موسوی شاعر و منتقد ادبی، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان مسجدسلیمان، ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ تشکیل شد.

در این نشست ادبی که به سرپرستی زینب خورشیدی مربی ادبی کانون مسجدسلیمان برگزار شده بود، اعضا ابتدا با ارائه قصه‌هایی از شاهنامه، به خوانش آثار خود پرداختند.

برگزاری بیستمین نشست انجمن شاعران نوجوان آینه‌های ناگهان کانون مسجدسلیمان

و در ادامه سید هابیل موسوی ضمن تبریک هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، از تلاش اعضا در خلق آثار ادبی ابراز امیدواری کرد و افزود؛ شاعر وقتی  در شعر روایتی را بیان می‌کنید باید ابتدا و انتهای مشخصی داشته باشد،  به حوادث و پدیده‌های اطراف نگاهی دقیق و تازه داشته باشد و با واژه‌ها برخوردی شاعرانه داشته باشد، تا  بتواند در جای مناسب و به جا در شعر از آن‌ها بهره بگیرید و اثری شیواتر خلق کند

این شاعر و منتقد ادبی از اعضا خواست تا در آثار خود از آرایه‌های ادبی از جمله تشبیه ، تشخیص ، ایهام و... بهره‌مند شوند و بامطالعه‌ی  آثار  بزرگان شعر و ادب فارسی، معلومات ادبی خود را ارتقا دهند تا افق‌های  جدیدی بر روی آن‌ها گشوده شود.

بررسی و نقد آثار اعضا به صورت مجزا و بیان نکات ادبی در جهت ثبت اثر بهتر، پایان‌بخش بیستمین نشست انجمن شاعران نوجوان آینه‌های ناگهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مسجدسلیمان بود که به آن پرداخته شد.

برگزاری بیستمین نشست انجمن شاعران نوجوان آینه‌های ناگهان کانون مسجدسلیمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =