نشست هم اندیشی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و  دومین جشنواره سرود با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی فرهنگی

طی شستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و با هدف هم افزایی و هم اندیشی، شیوه نامه‌ی برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود کانون تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛در این نشست که صبح امروز ۸ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور امروز  نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی شامل، آموزش و پرورش ،سازمان دانش آموزی ،فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی ، حوزه هنری

کانون مساجد برگزار شد مدیر کل کانون استان ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه به تشریح شیوه نامه های مربوط به نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود پرداخت.

حمیدی با تاکید بر عمومی سازی این دو جشنواره و تاکید بر اطلاع رسانی لازم به مخاطبان به ویژه در آموزش و پرورش گفت؛ ایجاد روحیه شور و نشاط، حس همکاری و شکوفایی استعدادهای هنری از اهداف این جشنواره ها است.

وی ضمن قدردانی از پیشنهادات مطرح شده از سوی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست ادامه داد؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی انجمن هنرهای نمایشی و انجمن سرود کانون استان، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، اجرای نمایش ها و سرودهای منتخب در نقاط مختلف استان، اجرای خیابانی از مواردی است که امید است با هم افزایی و همراهی دستگاه‌های اجرایی محقق شود.

گفتنی است قرار است مرحله‌ی استانی این جشنواره ها در سه ماهه پایانی سال جاری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =