حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور در نوار مرزی ایران و ترکمنستان

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور، در جریان سفر دو روزه به گلستان با حضور در روستای مرزی داشلی برون، از توابع گنبدکاووس، از کتابخانه‌ی سیار مرزی که از ۱ مهرماه ۱۴۰۰ بدلیل انتقال نیروهای آن غیرفعال شده بود، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فروهر معدنی در این بازدید که سرپرست کانون استان و مسوول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نیز وی را همراهی کردند، ضمن ابراز تاسف از غیرفعال شدن این کتابخانه، دستورات لازم جهت پیگیری برای راه‌اندازی مجدد آن را صادر کرد.

در این بازدید یکی از کودکان که در این سال‌ها عضو این کتابخانه بوده است، در حضور معدنی و غیناقی گفت: قبل از غیر فعال شدن این کتابخانه، روزانه به‌همراه دوستان خود به اینجا می‌آمدیم و کتاب امانت می‌گرفتیم، اما حدود  ۲ سال است که دیگر کسی در اینجا فعالیت ندارد.

حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور در نوار مرزی ایران و ترکمنستان

محمدحسن صفری، کودک اهل روستای داشلی برون ادامه داد: از آنجایی که علاقه‌مند به کتاب بودیم و کتابخانه‌ای نیز در این روستا نداشتیم، خودمان کتاب‌ها را در این مدت به امانت گرفته و سپس بازمی‌گرداندیم.

او در پایان از سرپرست کانون گلستان و مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون خواست تا این کتابخانه را دوباره راه‌اندازی کنند.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون نیز به این کودک اهل روستای مرز ایران و ترکمنستان قول داد، به زودی شاهد بازگشایی و رونق مجدد این کتابخانه کانون پرورش فکری خواهند بود.

گفتنی‌است کتابخانه سیار مرزی کانون پرورش فکری گلستان واقع در روستای داشلی برون از توابع شهرستان گنبدکاووس، از تاریخ ۱/۷/۱۴۰۰ بدلیل انتقال نیروهای آن به سازمان دیگر، غیرفعال شده بود.

حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور در نوار مرزی ایران و ترکمنستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =