پنجمین جلسه هماهنگی مدیران کل شورای آموزش‌وپرورش استان اردبیل تشکیل شد

پنجمین جلسه هماهنگی مدیران کل شورای آموزش‌وپرورش استان اردبیل در راستای تعامل و همکاری مضاعف دستگاه‌های ذی‌ربط، شامگاه روز یکشنبه ۱۲ آذرماه سال ۱۴۰۲ تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد، موضوع انتقالی نیروهای کانون پرورش فکری به آموزش‌وپرورش و ادامه اکران پویانمایی بچه زرنگ موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان، اجرای موفق طرح ملی کانون مدرسه و استقبال خوب مدارس از اکران پویانمایی بچه زرنگ را حاصل همکاری‌ها و تعامل نزدیک با اداره کل آموزش‌وپرورش استان دانسته و از آمادگی مراکز کانون در ارائه خدمات متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به مدارس و دانش‌آموزان استان خبر داد.

ملک‌زاده فرد، با اشاره به استقبال فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان از موضوع اکران پویانمایی بچه زرنگ نیز، اظهار داشت: در صورت فراهم شدن شرایط نمایش فیلم، کانون پرورش فکری با استقرار اکیپ سیار، این پویانمایی را در مناطق مختلف استان به اکران خواهد گذاشت.

کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز  هماهنگی بیشتر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش‌وپرورش را برای انجام رسالت تربیتی و آموزشی، سازنده توصیف کرده و بر همکاری بیشتر این مجموعه تأکید کرد.

وی هدف از برگزاری نشست‌های هماهنگی مدیران کل شورای آموزش‌وپرورش استان را ارائه خدمات مناسب و شایسته به نسل آینده‌ساز کشور عنوان کرده و گفت: تربیت فرهنگی و بر مبنای آموزه‌های اخلاق اسلامی دانش‌آموزان یک ضرورت است و آموزش‌وپرورش استان برای تعمیق باورهای دینی این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ترحم رستمی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش نیز با اشاره به شرایط انتقال کارکنان کانون، از مطرح‌شدن موضوع در کارگروه توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش استان خبر داده و اظهار داشت: روند این انتقال با اقدامات مقتضی و مطابق با سازمان‌دهی انجام‌شده، پیگیری می‌شود.

گفتنی است در ادامه، هریک از حاضران بابیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوع جلسه، مواردی را جهت اجرا مورد تصویب قراردادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =