نشست صمیمانه شهردار اراک با "شهریاران کودک"

مسئولین شهری اراک در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای کانون پرورش فکری به عنوان "شهریاران کودک" شنوای نظرات، انتقادات و پیشنهادات کودکان در حوزه مسائل مدیریت شهری بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ؛ نشست صمیمانه شهردار اراک با شهریاران کودک «اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی شهر اراک» در دوازدهمین روز از آذر ماه سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات شهرداری اراک به میزبانی شهرداری برگزار شد.
نشست محمودی شهردار اراک با "شهریاران کودک" با حضور منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی ،خیرمند معاون هماهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی، قربانی رییس شورای اسلامی شهر، عین القضاتی، خسروانی و قربانی اعضای شورا ، مدیران شهرداری و جمعی از اعضای کانون پرورش فکری شهر اراک، پیرامون گفت و شنود ،شنیدن درخواست ها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات کودکان در حوزه مسائل مدیریت شهری سپری شد.

احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی هدف از برگزاری نشست اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان "شهریاران کودک" با مسئولین شهری اراک گفت :در واقع این نشست با هدف بیان مسائل و مشکلات و نیازمندیهای کودکان و مطالبات آنان از مسئولین شهر تشکیل شده است.

وی اظهار داشت:اعضا با زبانی ساده و کودکانه خواسته های خود را در خصوص شهر از شهردار و دیگر مسئولین طلب می نمایند. با فنون گفتگو آشنا می شوند ،تقدم و تأخر در بیان را می آموزند. در نهایت احساس بالندگی و عزت نفس را نیز تجربه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =