مربیان کانون، کنشگرانی مؤثر در تمدن کشور هستند

مدیرکل حوزه و مشاور مدیرعامل کانون در جلسه‌ی شورای اداری استان که با حضور مدیرکل استان کرمانشاه، مربیان کانون زبان و کانون پرورش فکری، مسئولین مراکز و کارشناسان اداری برگزار شد، به سؤالات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی همکاران پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل حوزه و مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه‌ی شورای اداری استان که با حضور مدیرکل استان کرمانشاه، مربیان کانون زبان و کانون پرورش فکری، مسئولین مراکز و کارشناسان اداری برگزار شد، به سؤالات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی همکاران از جمله کمبود فضا و ساختمان برای کانون زبان با توجه به رشد کلان متقاضیان زبان‌آموز، کمبود نیرو در مراکز، مشکلات معیشتی و انگیزه‌ای همکاران و تعامل بیشتر کانون زبان با کانون پرورش فکری پاسخ داد.
سمیه سادات ابراهیمی، به نقش مهم مربیان در عرصه تعلیم و تربیت تأکید کرد و حضور اساتید و مربیان و مسئولین فرهیخته، همدل، پرتلاش و با اراده در استان را از سرمایه‌های ارزشمند کانون برشمرد و برقراری پیوند عاطفی میان مربیان با کودکان و نوجوانان را عاملی مؤثر در ایجاد هویت کانونی، احساس تعلق و ایجاد ملجأ و پناهگاهی امن برای کودکان و به ویژه نوجوانان دانست. 

مربیان کانون، کنشگرانی مؤثر در تمدن کشور هستند
مدیرکل حوزه و مشاور مدیرعامل، در راستای افزایش مخاطبین به تعامل بین‌بخشی و طرح کانون و مدرسه اشاره کرد و حضور کانون و اجرای فعالیت‌های گوناگون در مدارس را برای تحقق پوشش حداکثری برای کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف مهم کانون برشمرد.
وی در ادامه افزود: کانون یکی از مؤثرترین جایگاه‌های تمدن‌ساز و آینده‌ساز کشور در زمینه‌ی تعلیم و تربیت است و ساحت کار آن سال‌های پیش‌رو است. او همچنین بر ضرورت استفاه از ظرفیت نیروهای جهادی، والدین توانمند و جذب معلمین پاره‌وقت در برگزاری برنامه‌های کانون تأکید کرد.
در پایان این دیدار ابراهیمی ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای اعضای خانواده کانون، از زحمات همکاران صمیمانه تشکر کرد. 
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در کانون استان، موفقیت‌ها را حاصل همت و تلاش همکاران با کمترین امکانات دانست و از زحمات بی‌دریغ همکاران در استان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی‌است، این نشست روز چهارشنبه، ۸ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های کانون زبان استان کرمانشاه برگزار شد.

مربیان کانون، کنشگرانی مؤثر در تمدن کشور هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =