کتاب " بیست‌روز، یک‌شهرستان " در گیلانغرب بسته‌شد

طرح " بیست‌روز، یک‌شهرستان " در راستای تقویت مراکز شهرستانی، از سال گذشته آغاز و آخرین مرحله‌ی آن در گیلانغرب به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، طرح " بیست‌روز، یک‌شهرستان " در راستای تقویت مراکز شهرستانی، از سال گذشته آغاز و آخرین مرحله‌ی آن در گیلانغرب به پایان رسید.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از زحمات همکاران بیان داشت: هر چند با توجه به بعد مسافت ستاد کانون تا مراکز شهرستان‌ها، این امکان وجود ندارد که ما از نزدیک شاهد زحمات شما عزیزان باشیم اما با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته و گزارشات رسیده و بازخورد آن در شهرستان، نمود زحمات و میزان عملکرد شما به عنوان سفیران کانونی، ملموس است.
وی افزود: خوشبختانه همیشه، به‌خصوص در بازدیدهای اخیر کارکرد همکاران ارزنده‌ی ما در شهرستان به‌خوبی نمود داشته و اهتمام این عزیزان و تعامل آنها با نهادهای ذی‌ربط بر کسی پوشیده نیست و نشان از پویایی مراکز ما در شهرستان‌ها دارد که جای بسی خوشحالی‌است.

کتاب " بیست‌روز یک‌شهرستان " در گیلانغرب بسته‌شد
زنجانی تصریح کرد: طرح " بیست‌روز، یک‌شهرستان " در راستای تقویت مراکز استان در شهرستان‌ها از سال گذشته به شکلی هدفمند، مصوب و برنامه‌ریزی گردید و بلافاصله پس از انجام اقدامات مورد نیاز، اجرایی شد که نتایج بسیار مطلوب و پرباری نیز در پی داشت. 
در ادامه مسئول مرکز با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، به تبیین برنامه‌های مرکز و شیوه‌ی عملکرد آن، به همراه درخواست‌ها و چالش‌های موجود پرداخت.
مدیرکل کانون استان به همراه کارشناسان و همکاران مرکز گیلانغرب علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف مرکز، به ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات خود در موارد راهبردی پرداختند و توسط مدیرکل کانون استان به ابهامات پاسخ داده شد و راهکارهای لازم پس از بررسی ارائه گردید.
در پایان نیز با در نظر زحمات همکاران در مراکز شهرستان‌ها، با اهدای لوح توسط مدیرکل کانون استان، از این عزیزان در مرکز گیلانغرب، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =