بچه‌زرنگ به شهرستان‌های کرمانشاه رفت

اکران سیار انیمیشن بچه زرنگ در شهرستان‌های فاقد سینما، برای اعضا، دانش‌آموزان، خانواده‌ها و ... انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اکران سیار انیمیشن بچه زرنگ در شهرستان‌های فاقد سینما، برای اعضا، دانش‌آموزان، خانواده‌ها و ... انجام گرفت.
به گفته‌ی عبدالمالکی کارشناس هنرهای نمایشی و رابط فیلم بچه زرنگ در استان، هماهنگی‌های لازم جهت اکران سیار فیلم بچه زرنگ از ۱۱ آذر الی ۳ بهمن ( برای شهرستان های فاقد سینما ) در هفت شهرستان صورت گرفت.
اولین اکران سیار از شهرستان سرپل‌ذهاب و از روز دوشنبه یازدهم آذرماه آغاز گردید که با استقبال پرشور و بسیاری از سوی مخاطبان مواجه گردید و با حضور هزار و صد دانش آموز به کار خود ادامه داد.
بر همین اساس در دیگر شهرستان‌های استان هم که فاقد سینما می‌باشند با هماهنگی‌های انجام شده، اکران سیار فیلم بچه‌زرنگ انجام خواهد گرفت.
گفتنی‌است که در خلاصه داستان فیلم انیمیشن بچه زرنگ آمده است: محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند؛ اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است؛ ببر ایرانی! محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است…

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنر پویاست که در کارنامه‌ی کاری خود آثار ارزنده‌ای را تولید نموده، همچنین این انیمیشن در جشنواره‌ی فجر چهل و یکم، نامزد بهترین تدوین، موسیقی متن، صداگذاری، فیلمنامه، کارگردانی، فیلم و انیمیشن شده و در نهایت به‌عنوان بهترین انیمیشن انتخاب گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =