پویش کتابخوانی  "صمیمانه با کتاب" در کانون کرمانشاه

پویش کتابخوانی "صمیمانه با کتاب" در کانون کرمانشاه، جهت آشنایی بیشتر مربیان‌و کارشناسان از کتاب‌های کانونی در مراکز استان انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، پویش کتابخوانی  "صمیمانه با کتاب" در کانون کرمانشاه، جهت آشنایی بیشتر مربیان‌و کارشناسان  از کتاب‌های کانونی در مراکز استان انجام پذیرفت.
پویش کتابخوانی  " صمیمانه با کتاب "  جهت آشنایی بیشتر مربیان‌و کارشناسان از کتاب‌های کانونی در مراکز استان، همراه با اجرای برنامه‌های کتاب‌محور در همین راستا صورت گرفت. 
در این پویش کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، پس از مطالعه‌ی تازه‌های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتاب‌هایی با موضوعات دینی و  ادبیات کهن، با برگزاری جلساتی، به نقد و بررسی این کتاب‌ها می‌پردازند.
این جلسات با هدف عمق بخشیدن به مطالعه و ترویج کتابخوانی، هر ماهه با طرح دو عنوان کتاب از بخش کودک و نوجوان در هر مرکز برگزار می شود و نتایج این نشست‌ها  پس از بررسی در روزنامه‌های محلی و فضای مجازی منتشر خواهد شد .
لازم به ذکر است این پویش از پاییز امسال آغاز گردیده و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و هدف‌گذاری شده تا خرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =