کد خبر: 334365
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
بازدید 118
دوپنجره از شعر و شور به روی اعضای ادبی استان تهران گشوده شد

ویژه برنامه دوپنجره با حضور مهدی مردانی شاعر، مربیان و اعضای فعال ادبی مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استان تهران، ویژه برنامه دوپنجره با حضور ۴۷ عضو ادبی و مربیان و رابطان ادبی، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، سمیه السادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل و مجتبی حاذق سرپرست آفرینش‌های ادبی هنری در مرکز ۲۲ برگزار شد. این برنامه که روز پنجشنبه ۱۶ آذر برگزار شد، میزبان مهدی مردانی شاعر کتاب سینه‌ام پر از دویدن گوزن‌هاست بود و بخش‌های متنوعی مثل آموزش مربیان و رابطان ادبی، کارگاه کاردستی و دلنوشته اعضا و نشست نقد و بررسی داشت.

در نشست ادبی دو پنجره اعضا درباره ویژگی‌های شعری و نقد ظاهری کتاب سینه‌ام پر از دویدن گوزن‌هاست پرداختند و مهدی مردانی ضمن یادداشت نقطه نظرات اعضا به پرسش‌های ایشان پاسخ داد. مهدی مردانی با تاکید بر اینکه همچنان نویسندگان و شاعران در تلاش هستند مخاطب نوجوان را درک کنند به ضرورت توجه به سلیقه مخاطب پرداخت و از جمله مواردی که به اعضا توصیه کرد توجه به امید در متن بود. مردانی تاکید کرد نوشتن موضوعات متفاوت با نگاه امیدوارانه نه تنها حال مخاطب بلکه روحیه نویسنده و شاعر را نیز حفظ کرده و البته توجه به شادی و امید از ضرورت‌های امروز است.

در پایان این ویژه برنامه از اعضای برگزیده داستان آفرینش که پیش از این برگزار شده بود تقدیر شد و اعضای ادبی استان تهران نیز به رسم یادبود هدیه‌ای را تقدیم مهدی مردانی کردند. بعد از عکس یادگاری، اعضا دلنوشته‌های‌شان را که در پاکت‌های دست‌ساز به شکل گوزن قرار داده بودند به شاعر تقدیم کردند و مهدی مردانی کتاب‌های شعر اعضا را امضا کرد.

گفتنی‌ست نشست ادبی دوپنجره بعد از چند سال برگزاری مجازی به علت شیوع کرونا امسال به صورت حضوری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =