مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مصلای زاهدان میزبان نمازگزاران بود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با پاسخگویی به پرسش‌های مراجعه کنندگان و اهدای کتاب‌های کانون به کودکان و نوجوانان در مصلای نماز جمعه زاهدان میزبان نمازگزاران بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، میز خدمت کانون در مصلای نماز جمعه زاهدان دایر شد.
حضور مسئولان سازمان‌ها و نهادها در میان نمازگزاران و پاسخ‌گویی به مطالبه‌های آنان، همواره فرصتی است برای ارتباط بدون واسطه با مخاطبان.
جمعه این هفته نیز حضور پرتعداد علاقه‌مندان کودک و نوجوان در کنار میز خدمت کانون از نکته‌هایی بود که توجه سایر نمازگزاران را به خود جلب کرده بود. این مراجعه کنندگان در پایان صحبت‌های خود با مدیرکل کانون، کتاب از کانون هدیه گرفتند و به صف نمازگزاران پیوستند.
والدین نیز در این روز پرسش‌های خود را با مدیرکل کانون مطرح و خواسته‌های‌شان را بیان کردند و از فعالیت‌ها و خدمات کانون آگاه شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در همین رابطه گفت: رسالت ما خدمت‌رسانی است و هرجا نیازهای فرهنگی جزو خواسته‌های مردم باشد کانون حضور خواهد داشت.
محمدرضا سالاری هم‌چنین افزود: یکی از راه‌های آگاهی از نیازهای فرزندان، گفت‌گو با والدین است و نماز جمعه، علاوه بر این که این امکان را فراهم می‌کند، فرصت مناسبی برای معرفی کانون و پاسخ به پرسش‌های خانواده‌هاست که می‌تواند به تحقق اهداف کانون کمک کند و آن را، بیش از پیش، به جامعه معرفی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =