کد خبر: 334404
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
بازدید 103
اکران انیمیشن بچه زرنگ در شهرها و روستاهای فاقد سینمای استان گلستان

انیمیشن بچه زرنگ علاوه بر اجرا در سینماهای شهرستان‌های گرگان و گنبد، توسط بخش خصوصی و سینما سیار در سایر شهرها و روستاهای استان گلستان در حال اکران است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، برای نخستین بار کودکان، نوجوانان به‌همراه خانواده‌های آنان، در شهرهای فاقد سینما در استان، برای دیدن یک محصول فرهنگی ویژه بچه‌ها گرد هم آمده و به تماشا انیمیشن بچه‌زرنگ نشستند.

به گفته‌ی الهه غیناقی، سرپرست کانون گلستان، ۱۲ شهرستان در استان هستند که جمعیت کودک و نوجوان قابل توجهی دارند و سینما ندارند؛ بنابراین با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده کانون و بخش خصوصی، برنامه‌ریزی کردیم تا با استفاده از ظرفیت سالن‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای مختلف و امکانات نمایش سیار، ان‌شاءالله فرزندانمان در شهرهای فاقد سینما هم بتوانند به تماشای انیمیشن بچه‌زرنگ بنشینند.

لازم به ذکر است، پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» در دو ماه اکران و با شکست رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن، توانست عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را هم از آن خود کند. «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است.

اکران انیمیشن بچه زرنگ در شهرها و روستاهای فاقد سینمای استان گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =