کد خبر: 334406
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کودکان صفی آبادی به تماشای بچه زرنگ نشستند

انیمیشن بچه زرنگ علاوه بر اجرا در سینماهای شهرستان‌های استان ، در سایر شهرها و روستاهای استان خراسان شمالی در حال اکران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی حسینی مسئول مرکز صفی آباد گفت : پس از هماهنگی با مسئولین شهر و انجام مقدمات لازم به منظور اکران سینما سیار این فیلم فاخر حوزه کودک و نوجوان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز صفی آباد و هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس، زمینه لازم برای استفاده دانش آموزان از این نمایش به صورت نیم بهاء فراهم شد.

حسینی افزود: برای اولین بار دانش‌آموزان شهر صفی‌آباد برای دیدن یک محصول فرهنگی گرد هم آمده و به تماشا انیمیشن بچه‌زرنگ نشستند و اولین خاطره شیرین سینما برایشان رقم خورد.

وی گفت : این فیلم در قالب سینما سیار در شهرستان بام و صفی آباد نمایش داده شد تا همه کودکان و نوجوانان هم از تماشای این پویانمایی شاد و مهیج که با خود مفاهیم تربیتی و آموزشی فراوانی منتقل می‌کند لذت ببرند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری صفی آباد گفت : اکران سیار فرصت خوبی بود تا شهرهای فاقد سینما به موازات از این فرصت خوب فرهنگی استفاده کنند.

به گفته حسینی اکران این فیلم از ۱۱ آذر ماه ویژه مدارس، کودکان و نوجوانان صورت گرفت و طی ۴ روز بیش از هشتصد نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه شهر صفی آباد انیمیشن بچه‌زرنگ را تماشا کردند.

همچنین در این مدت طی هماهنگی انجام شده با فرمانداری دو روز سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان فراهم گردید.

لازم به ذکر است، پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» در دو ماه اکران و با شکست رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن، توانست عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را هم از آن خود کند. «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =