بخش فرهنگی ستاد کرمانشاه مورد نظرخواهی از مراکز قرار گرفت

با هدف تعالی تشکیلات در کانون؛ بخش فرهنگی ستاد کرمانشاه مورد نظرخواهی از مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف تعالی تشکیلات در کانون؛ بخش فرهنگی ستاد کرمانشاه مورد نظرخواهی از مراکز قرار گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اعلام این خبر گفت: ارزیابی از برنامه‌ها در رویکردها و مدل‌های کاری و رفتاری از اصولی‌است که باید انجام پذیرد، باید قبول کنیم که وظیفه‌ی ما ایجاد محیطی آرام، پویا، با نشاط و رو به حرکت، در مراکز کانون می‌باشد.
وی افزود: احساس رضایت و لذت و پویایی در مراکز، از اصول کار در مراکز و نیز نشانگر آثار کار ستاد می‌باشد و زمانی کارهای ستاد معنا پیدا می‌کند که در کنار و هم‌مسیر مراکز قرار گیرد و در ابن حالت است که آثار مثبت آن در مراکز دیده شود.
زنجانی تصریح کرد: ما باید سعی کنیم خروجی کارها به شکلی باشد که در نهایت موجب رضایتمندی مراکز گردد تا در اقدامات و برنامه‌ها رشد پیدا کنند و به‌همین‌خاطر بر این تاکید داشتیم که در جلسات شوارای فرهنگی از حضور نمایندگان مربیان در مراکز بهره‌مند گردیم تا همکاران ما در مراکز ارتباط دو سویه با ستاد برقرار شده و به این باور برسند.
مدیرکل کانون کرمانشاه تاکید کرد: کانون زمانی کانون است که رابطه‌ی بین همکاران به شکلی ماتریسی باشد و از ایجاد ارتباطات بین همکاران با ماهیت هرمی و از راس به پایین دوری گردد و در این صورت است که روحیه‌ی پویایی و جنگندگی در مراکز شکل می‌گیرد.
وی بیان داشت: باید بدانیم در چه جنبه‌هایی نیاز به اصلاح، رشد و بالندگی و بالا رفتن داریم و در این راه باید واقعا" نظرات همکاران را مورد توجه قرار دهیم و برای مجموعه و ساختار بار معنایی خوبی را ارزیابی نماییم.
محمد خیاط زنجانی اشاره داشت: ارزیابی فرصتی برای بازخوانی کارها است و حاصل آن راهگشایی‌است که به ما می‌گوید چطور باید پیش برویم و در کنار همه‌ی اینها، ما می‌دانیم که مراکز نقدهایی را دارند و باید کاری کنیم که حق برای همکاران عزیز ما در مراکز لحاظ شود و بر آنچه که در مراکز انجام‌می‌شود، نظارت نماییم و البته عکس آن هم دیده می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: ما باید اتفاقات را درون خانواده‌ی کانونی خودمان داشته باشیم و کاری کنیم که راه نیز برای همکاران مراکز باز شود و این عزیزان احساس کنند که می‌توانند نقطه‌نظرات خود را ارائه دهند که در نهایت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ در حال حاضر نیز فرم نظرسنجی برای کلیت این کار در ستاد طراحی گردیده تا بعد از انجام روال کاری آن، به یاری خداوند و همکاران گرانقدر با دستیابی به نتایج مطلوب، اهداف ارزشمندی را در کانون محقق سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =