تبیین برنامه‌های گذشته و آینده‌ی کانون کرمانشاه

در سال ۱۴۰۲ تا کنون سی جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا برگزار شد که تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های گذشته، حال و آینده‌ی کانون کرمانشاه در این جلسات صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در سال ۱۴۰۲ تا کنون سی جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا برگزار شد که تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های گذشته، حال و آینده‌ی کانون کرمانشاه در این جلسات صورت گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با مروری بر برنامه‌های انجام گرفته، گفت: در روزهای اخیر پایان پرونده‌ی بازدید از کل مراکز، در قالب طرح " بیست روز یک شهرستان " بسته شد و در این میان نیز بازدیدهایی از مراکز به صورت شخصی انجام دادم که خوشبختانه انرژی و حس خوب و آثار بسیار مطلوبی را برای همکاران کانون استان در پی داشت، در همین بازدیدها با بخشدار، فرماندار، امام جماعت و مسئولین شهرستان‌ها نیز آشنایی و تعامل مورد نیاز صورت پذیرفت که در این راستا تسهیل ارتباطات و اهداف ارزشمندی محقق شد و سبب گردید برنامه‌ها بیش از پیش به شکل معنادارتری پیش برود.

تبیین برنامه‌های گذشته و آینده‌ی کانون کرمانشاه
وی به سفر اخیر ابراهیمی مشاور مدیرعامل کانون کشور، به استان کرمانشاه اشاره داشت و بیان کرد: از این سفر مصوبات و اتفاقات ارزشمندی حاصل شد که نتایج بسیار ارزنده‌ای را نیز در پی دارد، همچون بازسازی، مرمت و تجهیز موزه‌ی کرمانشاه‌شناسی جلیلی، نحوه‌ی جابه‌جایی نیروها و اضافه‌شدن آن به اختیارات استانی، به‌کارگیری همکاران دیگر ادارات فرهنگی استان در مراکز، اجرای برنامه‌های مختص کودک و نوجوان در مرکز ۱۱ به عنوان پایلوت با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ( با توجه به موقعیت مکانی این مرکز در شهر)، پیشبینی سفر زیارتی مشهد مقدس برای کارگروه مشورتی نوجوان استان، چاپ کتاب استاد محبت، هموار نمودن بخشی از موارد مربوط به کانون زبان و ... که ان‌شاء‌الله تمامی این موارد به نحو مطلوبی محقق گردد و بتوانیم خروجی ارزنده‌ای را در این امور رقم بزنیم.
در ادامه برنامه‌های پیش رو در استان مورد بررسی قرار گرفت از جمله: برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، تبیین برنامه‌های هفته‌ی پژوهش، احتمال میزبانی بخش علمی جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با بخش‌های متنوع و اختتامیه‌ی آن، کانون کارت و نحوه‌ی استفاده از آن، نحوه‌ی اجرای برنامه‌های شب یلدا همچون( اهدای هدایای کانونی و یلدایی به کودکان خیابانی، دیدار با سالمندان، حضور همکاران در بهزیستی و در کنار کودکان بی‌سرپرست و ...)، تعیین نماینده‌ی ورزش‌های همگانی در استان و ... که در مورد هر یک از برنامه‌ها به تفصیل بحث و گفتگو شد و بعد از نهایی شدن، موارد لازم مصوب گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =