کد خبر: 334444
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
بازدید 87
نشست مدیرکل کانون استان با مدیرکل زندان های بوشهر

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به منظور گسترش و تقویت برنامه های فرهنگی،هنری و آموزشی برای نوجوانان ساکن در کانون اصلاح و تربیت و خانوداه ی زندانیان محبوس در زندان های استان با سید محتشم حسینی مدیر کل زندان های استان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این دیدار که در دفتر مدیرکل کانون استان صورت گرفت، ابتدا مدیرکل زندان های استان گزارشی از اجرای برنامه های فرهنگی،هنری و آموزشی صورت گرفته در زندان های استان و کانون اصلاح و تربیت بوشهر ارائه و خواستار گسترش و تقویت برنامه های اصلاحی و تربیتی در کانون اصلاح و تربیت بوشهر با تعامل و همکاری خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با زندان های بوشهر شد.

در ادامه سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، نیز آمادگی مجموعه کانون را در توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی و هنری ، آموزشی و ادبی با  مجموعه اداره کل زندانها و کانون اصلاح و تربیت بوشهر اعلام کرد.

رسولی افزود: با توجه به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نسبت به توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون اصلاح و تربیت و فرزندان زندانیان از هیچ کوششی دریغ ننموده و با اعزام کارشناسان فرهنگی و هنری به این مرکز امیدواریم شاهد رشد و تعالی بیش از پیش توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون اصلاح و تربیت استان باشیم.

گفتی است در این نشست تیمور عمرانی مشاور مدیرکل در امور جوانان و امور رسانه ای و مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان نیز حضور داشت.

نشست مدیرکل کانون استان با مدیرکل زندان های بوشهر

نشست مدیرکل کانون استان با مدیرکل زندان های بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =