جلسه مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و مدیر سامانه سامد استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جلسه‌ای با مدیر سامانه سامد استان از اهمیت گسترش خدمات کانون و توجه ویژه مسئولان به حوزه فرهنگ سخن گفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه مدیرکل کانون استان با مدیر مرکز سامد برگزار شد.

در این جلسه، که پیش از آغاز گفت‌وگوی مدیرکل کانون با مردم استان صورت گرفت، محمدرضا سالاری خدمات کانون پرورش فکری و رسالت آن مبنی بر کشف و پرورش استعدادها و توانمندسازی کودکان و نوجوانان را تشریح کرد.

وی سپس با اشاره به ۳۲ مرکز کانون و پراکندگی آن در سطح استان، گفت: برای استان وسیعی چون سیستان و بلوچستان و جمعیت دانش‌آموزی ۸۳۰ هزار نفری آن، تعداد مراکز کانون بسیار کم است.

سالاری در ادامه برخی از آسیب‌هایی که، به واسطه موقعیت جغرافیایی استان، کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند، گفت: مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و اهمیت فعالیت فرهنگی را درک کنند تا با تقویت این حوزه، آسیب‌ها به حداقل برسد.

مدیرکل کانون، هم‌چنین، افزود: کانون بر اساس رسالت فرهنگی خود، تمام توان خویش را به کار گرفته تا به مخاطبان خود خدمت‌رسانی کند ولی برای اینکه کودکان و نوجوانان بیشتری جذب آن شوند، باید دسترسی آنان را به مراکز آسان‌تر کنیم.

وی، مراکز سیار کانون را یکی از راه‌کارهای ارایه خدمت سریع به مخاطبان دانست و برای گسترش این ناوگان، توجه مسئولان را ضروری خواند.

گفتنی است غلامحسن کیخواه نژاد، مدیر سامانه ارتباط مردم و دولت استان نیز، خدمات کانون را برای کودکان و نوجوانان ضروری دانست و برای مجموعه همکاران آرزوی توفیق در این مسیر کرد.

پس از جلسه مدیرکل کانون، از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم استان بود.

جلسه مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و مدیر سامانه سامد استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =