سوگواره ملی بچه‌های اربعین با هدف تقویت جریان عظیم فرهنگی اربعین برگزار می‌شود

فروهر معدنی مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون هدف از برگزاری سوگواره ملی بچه‌های اربعین را تقویت جریان عظیم فرهنگی اربعین در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، فروهر معدنی که در آیین اختتامیه سوگواره ملی بچه‌های اربعین در تبریز سخنرانی می‌کرد این سوگواره را گامی در مسیر تقویت جریان عظیم فرهنگی اربعین عنوان و در عین حال تصریح کرد: ایجاد و تقویت یک جریان عظیم فرهنگی با موضوع امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی برای آینده سازان میهن اسلامی اقدام ضروری و مهم برای آشنایی کودکان و نوجوانان با این رویداد بزرگ فرهنگی است.
مسئول ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه سوگواره بچه‌های اربعین برای اولین بار به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی در بخش عکس و نقاشی، ایلام در بخش شعر و داستان و کرمان در بخش قصه‌گویی و پادکست در سال جاری برگزار می‌شود افزود: این سوگواره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در ستاد اربعین کانون بود.
مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.
مراسم اختتامیه اولین سوگواره بچه‌های اربعین دوشنبه ۲۰ آذر در تبریز برگزار شد.
گزارش تصویری این برنامه را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =