بازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریز

فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون با حضور در مرکز مجتمع، پستی تبریز و شماره ۳ و ۴ کانون در تبریز با مربیان این مراکز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این بازدیدها در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز کانون بحث و تبادل نظر شد.

اهمیت و افزایش فعالیت مهارت‌های سواد خواندن و کارگاه‌های در حال خوش زندگی از جمله نکاتی که بود مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی هنری مورد تاکید قرار داد.

گزارشی از اجرای طرح مراکز الگوی تربیتی در دو مرکز مجتمع و شماره ۳ تبریز و نیز روند اجرای طرح کانون مدرسه از موضوعات مهم در این بازدیدها بود.

بازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریزبازدید مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی از مراکز کانون در تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =