کد خبر: 334613
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
بازدید 59
هفته‌ی پژوهش در مراکز کانون البرز

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، فعالیت‌های ویژه‌ای را برای گرامی‌داشت هفته‌ی پژوهش اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، همکاران مرکز هشتتگرد در طرح ویژه‌ای مجموعه کارگاه‌های پژوهشی را ویژه‌یاعضا و دانش آموزان به صورت روزانه برگزار کرده و هر روز میزبان کوودکان و نوجوانان در این کارگاه‌های ویژه بودند.

کارگاه پژوهشی «نگاه ذره بینی»، کارگاه پژوهشی «کجا  باشم؟» و کارگاه «عنکبوت حشره نیست» از کارگاه‌های برگزار شده در این مرکز بود.

هفته‌ی پژوهش در مراکز کانون البرز

مریم فلاح نژاد، مربی مسوول فرهنگی مرکز هشتگرد هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آشنایی کودکان و نوجوانان با پژوهش، بایدها و نبایدهای پژوهشی، پرو.رش حواس پنج گانه، آشنایی با نگاه جستجوگر و شیوه‌های تحقیق  عنوان کرد.

هفته‌ی پژوهش در مراکز کانون البرز

گفتنی است همکاران این مرکز به مناسبت هفته‌ی پژوهش از ۱۸ عنوان کتاب جدید مرکز نیز رونمایی کردند.

همکاران مرکز شماره ۱ کانون کرج نیز در این هفته با توجه به قرار گرفتن در ایام فاطمیه طرح پژوهشی «فاطمه شناسی» را گام به گام با اعضا دنبال کردند تا از طریق فعالیت پژوهش اعضا را با شخصیت حضرت زهرا(س) و زندگی ایشان،آشنا کنند. 

هفته‌ی پژوهش در مراکز کانون البرز

حضور اعضای مرکز شماره ۳ کانون کرج در کارگاه کاوشگری با موضوع مشاغل، ویژه برنامه‌ی این مرکز برای هفته‌ی پژوهش بود.

لیلی همتی، مسوول مرکز در این مورد گفت هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی اعضا و دانش آموزان با مشاغل در قالب کار پژوهشی و آشنایی با مراحل پژوهش بود.

علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون البرز نیز در خصوص فعالیت‌های هفته‌ی پژوهش در تنها مرکز سیار کانون  البرز گفت در این هفته سعی شد تا کتاب های مناسب فعالیت‌های پژوهشی به دانش آموزان مناطق  تحت پوشش این کتابخانه معرفی شود، معرفی کتاب چگونه یک گیاه تبدیل به نفت می شود و بیان وتوضیحاتی درمورد پژوهش و خوب دیدن و چگونگی انجام یک فعالیت تحقیقی از مواردی بود که این مربی به آن‌ها اشاره کرد.

هفته‌ی پژوهش در مراکز کانون البرز

گفتنی است فعالیت‌های هفته‌ی پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ همزمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، در استان البرز در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =