پیام مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در پی شهادت جمعی از جان برکفان نیروی انتظامی در شهرستان راسک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در پی عملیات تروریستی گروهک‌های معاند که منجر به شهادت جمعی از نیروهای جان برکف انتظامی در شهرستان راسک شد، پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در پی شهادت جمعی از جان برکفان نیروی انتظامی در شهرستان راسک پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
شهادت هنر مردان خداست
امنیت، آسایش و آرامش ایران اسلامی در گرو مجاهدت‌های بی‌وقفه کسانی است که برای تامین آن از جان عزیز خویش گذشته‌اند و حفظ حریم وطن را بر حفظ جان خود مقدم دانسته‌اند.
از سویی سیستان و بلوچستان، که دروازه جنوب شرق کشور است، همواره در معرض ناجوانمردانه‌ترین و شدیدترین حملات گروهک‌هایی بوده که دشمن قسم خورده‌ی این نظام و مردم بوده و هستند و در حملات کورکورانه خود، مصیبت‌هایی را به مردم و نظام وارد کرده‌اند اما همواره سیلی محکمی از سوی نیروهای حافظ امنیت خورده‌اند که بی‌تردید در پی این حادثه، پاسخی به مراتب شدیدتر دریافت خواهند کرد.
این روزها بار دیگر دست استکبار از آستین گروهی دیگر از اشرار نادان و فریب خورده بیرون آمد که حاصل آن شهادت جمعی از عزیزترین فرزندان این آب و خاک بود که در خون پاک خویش غلطیدند اما قدمی به عقب ننشستند.
اینجانب از سوی خود، همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت فرزندان فاطمی و مدافعان امنیت را به دست کوردلان مزدور به محضر مقام معظم رهبری، خانواده سربلند و محترم این شهیدان سرافراز، نیروهای خدمتگزار انتظامی و مردم شریف و آزاده ایران تسلیت عرض می‌نمایم و برای شهیدان سرافراز انقلاب، به ویژه شهدای اخیر نیروهای جان برکف انتظامی در شهرستان راسک غفران الهی را مسئلت میکنم.
محمدرضا سالاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =