ماشین سیار برای مرکز کانون پرورش‌فکری در شهرستان سنقر

با پیگیری نماینده‌ی مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، ماشین سیار برای مرکز کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با پیگیری نماینده‌ی مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، ماشین سیار برای مرکز کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان تهیه شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه عدالت تربیتی، یکی از سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، رشد و توسعه‌ی مراکز سیار در قالب شهری و روستایی از جمله سیاست‌هایی بوده که در دوره‌ی مدیریت جدید همواره ما به دنبال آن بوده‌ایم.
وی افزود: بحمدالله حضور مجموعه‌های جهادی و فعالیت‌هایی را که در مناطق روستایی و شهری در حال انجام هستند، نمونه‌ی بارزی از این مساله‌ی سیار در مناطق محروم و ایجاد عدالت تربیتی است.
زنجانی تصریح کرد: با توجه به کمبود خودروهای مراکز سیار ما در استان کرمانشاه، سیاست به این سمت و سو رفت که ما بتوانیم در این زمینه گسترده‌تر عمل کنیم و این مراکز را به‌صورت سیار راه‌اندازی نماییم.
وی ادامه داد: بر همین اساس با پیگیری‌هایی که از نماینده‌ی مردم سنقر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقاحسینی‌کیا در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت و از محل مشارکت‌های اجتماعی شرکت‌ها بخشی برای تامین هزینه‌ی این خودرو که در اختیار کانون استان قرار گرفته، اختصاص داده شده؛ ان‌شاء‌الله به‌زودی این خودروی سیار در فعالیت‌های کانون این شهرستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کانون استان اظهار امیدواری کرد که: این اتفاق بتواند برای کودکان و نوجوانان سرزمین و استان ما به‌ویژه شهرستان سنقر مفید فایده و موثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =