موفقیت عضو کانون استان اردبیل در سوگواره ملی بچه‌های اربعین در کرمان

عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل موفق به کسب عنوان «برگزیده» بخش قصه‌گویی از نخستین سوگواره‌ی ملی بچه‌های اربعین در استان کرمان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب موفقیت ۷ عضو مراکز کانون استان اردبیل در اولین سوگواره بچه‌های اربعین در دو بخش عکس و نقاشی که در استان آذربایجان شرقی برگزار شد؛ این بار عضو دیگری از کانون استان با درخشش در بخش قصه‌گویی سوگواره به میزبانی استان کرمان، موفقیتی دیگر برای استان اردبیل رقم زد.

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: آیناز فتحی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون اردبیل با قصه‌ای تحت عنوان «دخیل»، موفق به کسب عنوان برگزیده از این دوره از سوگواره شد و این موفقیت در شرایطی به‌دست‌آمده است که ۲۰۶ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره در استان کرمان ارسال‌شده بود.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: قصه‌ی «دخیل» نوشته‌ای از لیلا خلیفه‌سقا مربی امور فرهنگی کانون استان است که در این رویداد فرهنگی وی هدایت و مربیگری این عضو موفق را نیز را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =