ویژه‌برنامه‌ی یلدای استثنایی کرمانشاه

با هم‌افزایی دو مرکز کانون کرمانشاه و با حضور مدیرکل کانون و مسئولین استان، ویژه‌برنامه‌ی یلدا برای دانش‌آموزان استثنایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هم‌افزایی دو مرکز کانون کرمانشاه و با حضور مدیرکل کانون و مسئولین استان، ویژه‌برنامه‌ی یلدا برای دانش‌آموزان استثنایی برگزار شد.
محمدخیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، در خصوص برگزاری چنین برنامه‌هایی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش سعی شده در کانون برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص هم فعالیت‌هایی دیده شود و کانون برای تمامی مخاطبان کودک و نوجوان با هر شرایطی، است و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را برای هر گروه از این عزیزان متناسب می‌کند تا تمامی اقشار کودک و نوجوان بتوانند از فعالیت‌های کانون بهره‌مند گردند.

ویژه‌برنامه‌ی یلدای استثنایی کرمانشاه
وی ادامه داد: جای بسی خوشحالی دارد که در کانون استان با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ها به صورت اشتراکی بین مراکز و با استفاده از ظرفیت‌های فی‌مابین تدارک و اجرا می‌گردد و این حرکت تعاملی اتفاقات مطلوب و اثربخشی را در پی دارد که استفاده و برکت آن شامل کودکان و نوجوانان عزیز این سرزمین می گردد.
زنجانی بیان داشت: اجرای چنین برنامه‌هایی بهانه‌ایست تا بتوان به کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص نیز توجه بیشتری نشان داد و به آنها بگوییم که کانون همیشه در کنارشان هست و می‌توانند بدون در نظر گرفتن شرایط خاص خود با توجه به متناسب‌سازی‌هایی که در فعالیت‌ها و توسط مربیان ارزشمند ما صورت می‌گیرد در فعالیت‌ها شرکت کنند و لحظات پرباری را در کانون سپری نمایند.

ویژه‌برنامه‌ی یلدای استثنایی کرمانشاه
گفتنی‌است ویژه‌برنامه‌ی یلدا، کاری مشترک از دو مرکز شماره ۳ و ۱۲ کانون شهر کرمانشاه و مدرسه استثایی کاوش و با حضور خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمدبیگی رییس آموزش و پرورش استثایی استان و کارشناسان و مربیان هر دو دستگاه اجرایی برگزار گردید و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری متناسب با یلدا همچون قصه‌گویی، مسابقه، بازی و سرگرمی و... صورت پذیرفت که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =