برگزاری چهارمین کارگاه اقدام پژوهی در شهرستان پاوه/ ویژه‌ی منطقه‌ی اورامانات

برگزاری چهارمین کارگاه اقدام پژوهی در شهرستان پاوه ویژه‌ی منطقه‌ی اورامانات، با هدف ترویج فعالیت‌های پژوهش‌محور در استان کرمانشاه، در هفته‌ی پژوهش رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزاری چهارمین کارگاه اقدام پژوهی در شهرستان پاوه ویژه‌ی منطقه‌ی اورامانات، با هدف ترویج فعالیت‌های پژوهش‌محور در استان کرمانشاه، در هفته‌ی پژوهش رقم خورد.
بر همین اساس با تاکید محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان در راستای اهمیت هفته‌ی پژوهش و آموزش و تقویت همکاران در مقوله‌ی اقدام‌پژوهی و فعالیت‌های پژوهش‌محور، برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی در سطح استان شکل گرفت و این کارگاه‌های آموزشی برای همکاران مراکز و ستاد تدارک دیده شد که پس از تقسیم مراکز سطح شهر و استان به چند حوزه و با مرکزیت چند شهرستان جهت تسهیل حضور همکاران در این دوره‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفت تا با حضور اساتید برجسته‌ی استانی در زمینه‌ی پژوهش، این نشست‌ها برگزار گردد.
گفتنی‌است چهارمین نشست آموزشی اقدام پژوهشی در هفته‌ی پژوهش سال ۱۴۰۲ در کانون شهرستان پاوه، با حضور دکتر سجاد حیدریان (متخصص روانشناسی و روان‌درمانگر، استاد دانشگاه و مدرس کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، مشاور و کارشناس برنامه‌های تلویزیون و ...) از اساتید برجسته و بنام استانی برگزار شد و مربیان مراکز حوزه اورامانات شامل : پاوه، نوسود، نودشه، روانسر، جوانرود، ثلاث‌باباجانی‌ نیز در این نشست حضور داشتند. 
همچنین در خصوص کنش‌پژوهی یا اقدام پژوهی، سرفصل‌ها و موارد مرتبط و مباحث لازم در این زمینه توسط استاد کارگاه به تفصیل ارائه گردید و با توضیحات لازم در این خصوص، به سوالات و ابهامات حاضرین هم پاسخ داده شد...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =