کسب رتبه نخست انیمیشن "رودی" در بخش پویانمایی در دومین جشنواره کشوری نشاط

انیمیشن "رودی" با موضوع و محوریت محیط زیست می‌باشد و داستان رودخانه ای به اسم رودی را به تصویر می‌کشد که دچار آلودگی و بیماری شده و با کمک دختر بچه‌ای ، بهبود یافته و پاکیزه می‌شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ آیین اختتامیه جشنواره نشاط روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و کارشناس مسئول هنری و و مربی مسئول مرکز کانون استان و اعضای ارشد کانون در سالن اجتماعات امیرکبیر دانشگاه فنی و حرفه ای واحد اراک برگزار شد.

کسب رتبه نخست ساخت فیلم پویانمایی در دومین جشنواره دانشجویی نشاط در بین دانشجویان سراسر کشور دستاورد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از این رویداد بود.

انیمیشن «رودی» اثری از سجاد بایزن با همکاری ترنم قنبری و ملیکا دولت آبادی فراهانی " اعضای ارشد کانون پرورش فکری استان مرکزی " ، مربی‌گری مهری فربدزاد کارشناس مسئول هنری کانون استان و فاطمه نجفی ممه مربی مسئول مرکز شماره سه اراک  به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، با تغییر و برگرفته از کتاب ( رودی جان، چرا آواز نمی‌خوانی؟ ) به نویسندگی زهرا غلامی داودآبادی مربی ادبی کانون اراک، در تابستان و پاییز سال ۱۴۰۲ تولید شد .
این انیمیشن با موضوع و محوریت محیط زیست می‌باشد و داستان رودخانه ای به اسم رودی را به تصویر می‌کشد که دچار آلودگی و بیماری شده و با کمک دختر بچه‌ای ، بهبود یافته و پاکیزه می‌شود .
انیمیشن «رودی» توانست رتبه نخست بخش پویانمایی در دومین جشنواره کشوری نشاط را کسب کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =