جشن یلدا با کودکان استثنایی کرمانشاهی

با همکاری کانون و مدرسه‌ی استثنایی ارشاد ۲ استان، جشن یلدا با کودکان استثنایی کرمانشاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با همکاری کانون و مدرسه‌ی استثنایی ارشاد ۲ استان، جشن یلدا با کودکان استثنایی کرمانشاهی برگزار شد.
محمدخیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، در خصوص برگزاری چنین برنامه‌هایی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش سعی شده در کانون برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص هم فعالیت‌هایی دیده شود و کانون برای تمامی مخاطبان کودک و نوجوان با هر شرایطی می‌باشد و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را برای هر گروه از این عزیزان متناسب می‌کند تا تمامی اقشار کودک و نوجوان بتوانند از فعالیت‌های کانون بهره‌مند گردند.

جشن یلدا با کودکان استثنایی کرمانشاهی
وی افزود: در طی برنامه‌های مختلف کانون همواره به اثبات رسانده که کودکان و نوجوانان این سرزمین با هر شرایطی و در هر کجایی که باشند، همیشه پای کار بوده  و اجرای چنین برنامه‌هایی بهانه‌ایست تا بتوان به کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص نیز توجه بیشتری نشان داد و به آنها بگوییم که کانون همیشه در کنارشان هست و می‌توانند بدون در نظر گرفتن شرایط خاص خود با توجه به متناسب‌سازی‌هایی که در فعالیت‌ها و توسط مربیان ارزشمند ما صورت می‌گیرد در فعالیت‌ها شرکت کنند و توسط کانون لحظات پرباری برای آنها رقم زده می‌شود.
گفتنی‌است ویژه‌برنامه‌ی یلدا، در قالب کاری مشترک توسط کانون و مدرسه‌ی استثنایی ارشاد ۲ برگزار شد و مربیان کانون استان به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری متناسب با یلدا همچون قصه‌گویی، مسابقه، بازی و سرگرمی و... پرداختند که با استقبال مخاطبان مواجه گردید و لحظات خوبی برای این عزیزان رقم زده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =