نشست تکریم و معارفه‌ی سرپرست حراست کانون البرز برگزار شد

در نشستی با حضور روح‌الله عباسی نژاد در تاریخ سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲؛ اسمعیل مزین به عنوان سرپرست واحد حراست کانون البرز، جایگزین مهدیه محمدی سواد رودباری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کال کانون البرز، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تهنیت فرا رسیدن ماه جمادی‌الثانی اظهار امیدواری کرد وجود پربرکت خانم فاطمه‌ی زهرا (س) کمک کند تا در هر ساحت و جایگاهی که قرار می گیریم، بتوانیم در مسیر خدمت بی منت پیشرو باشیم و از اینکه خودمان را خرج خدمت به دیگران و حفظ حرمت شان کنیم، دریغ نکنیم.

ایشان اضافه کرد برای خدمت موثرتر و با فضیلت، شاخص‌هایی تعریف شده که از مهمترین آنها؛ ویژگی های خدمت صادقانه، امینانه، بدون تعلل و همراه با حفظ شان و منزلت انسانی است.

عباسی نژاد در ادامه با اشاره به جایگاه حراست در این حوزه گفت؛ کمتر دیده‌ایم و تجربه کرده‌ایم که مدیر و حراست مجموعه با یکدیگر هم راستا باشند و کارها به سلامت و خوبی پیش نرود. لذا  حراست باید یک هم راستایی کاملی با سایر حوزه‌های کانون از مدیریت تا مربیان و حتی مخاطبان و جامعه‌ی هدف ایجاد کند و اگر اینگونه شد، همه از او با عزت یاد خواهند کرد و لازمه تحقق این مهم، اهتمام و توجه به اخلاق و اخلاقیات است.

ایشان افزود ؛ ضرورت مبنایی در محیط کارمان، همزیستی سالم، هم افزایی، گفتمان اقناعی و توجه به خیرخواهی و اشتراکات مثبت است که حراست نیز با تمرکز بر نقش مشاور امین باید در این  مسیر حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نقش حراست، مداخله ی بی مقدمه نیست بلکه نظارت و کمک به تصمیم سازی سالم است، حراست چشم سازمان است نه ابزار تحکم، لذا باید امینانه و عفیفانه ببیند و با حفظ همه جوانب امر، به تصمیم برسد.

عباسی نژاد ضمن تاکید بر لزوم خود مراقبتی به عنوان یک ضرورت روز گفت، مخصوصاً در حوزه حراست توجه به این مبحث جدی تر است. حراست خوب، حراستی است که قبل از اتفاق در صحنه باشد و پیشگیری کند. حراست باید تحلیل درستی داشته باشد تا بتواند به خوبی مشاوره بدهد و تصمیم سازی کند. لذا سرلوحه‌ی کارش باید بر مبنای رفق و صبر و مدارا و سعه صدر، جهت گیری خیرخواهانه، اصلاح و میانداری، کار خاضعانه و بدون منت، رویکرد ایجابی، اتخاد تصمیمات متناسب و کم هزینه به نفع سازمان و همچنین پرهیز از بغض و کینه باشد.

مدیر دفتر مرکزی حراست در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از اشراف خوب و شناخت و زحمات خانم مهدیه محمدی سواد رودباری در مدت تصدی سرپرستی حراست کانون البرز، آقای اسمعیل مزین را به عنوان سرپرست جدید کانون استان البرز معرفی کردند و گفتند، آقای مزین که قبلا هم این مسوولیت را بر عهده داشتند، مدتی برای کسب تجربه‌ در ستاد مشغول شدند و اطمینان دارم اکنون با نگاه کاملا جدید و منطبق با رویکرد اخلاقی و صیانتی دفتر مرکزی، دوره جدید خدمتی را دنبال خواهند کرد .

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز نیز در سخنانی در این نشست، ضمن خوش آمدگویی و سپاس از حضور میهمانان در استان با توجه به بازدید مدیر حراست کانون از مرکز مجتمع، توضیحاتی در خصوص ظرفیت‌های این مرکز بیان کرده و افزود علاقه‌مندیم برای استفاده حداکثری از این ظرفیت ها، به صورت دو شیفت این مرکز را فعال نگهداریم. بیان برخی مشکلات امنیتی در مراکز کانون و همکاری و قول مساعد شهردار کرج برای ساخت مکان ویژه‌ی استقرار نگهبان از دیگر موارد طرح شده توسط این مقام مسؤول بود. در بخش دیگر این نشست مهدیه محمدی سوادرودباری،کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان که با حفظ سمت سرپرستی واحد حراست کانون البرز را نیز بر عهده داشت، بابت حسن اعتماد ستاد به ایشان تشکر کرده و برای اقای مزین اظهار امیدواری کرد که در محیطی امن و آرام در کنار تمام کارکنان بتوانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.اسمعیل مزین هم از حسن اعتماد و حسن نظر مدیر دفتر مرکزی حراست و مدیر کل کانون البرز، تشکر کرده و گفت صیانت، پیشگیری و پیش بینی اتفاق نمی‌افتد مگر با همکاری همه عوامل و امیدوارم با هم افزایی بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. وی افزود قانون مداری، حفظ حرمت و کرامت انسانی را سرلوحه کار خو د قرار داده و تلاش می کنم در این راستا کارها را پیش ببرم. این نشست بود که ظهر روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در اتاق جلسات کانون البرز و با حضور همکاران ستادی، برگزار شد.

نشست تکریم و معارفه‌ی سرپرست حراست کانون البرز برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =