کانون سیستان و بلوچستان در شب یلدا میزبان مددجویان بهزیستی بود

مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در شب یلدا میزبان مددجویان بهزیستی بودند و شبی خاطره انگیز را برای آنان رقم زدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مددجویان بهزیستی، مهمان همکاران در سالن سینمای کانون استان بودند.
در ابتدای این ویژه برنامه، که به مناسبت پاسداشت شب یلدا برگزار شد، مدیرکل کانون استان ضمن خیرمقدم به مهمانان، ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و شهدای اخیر حادثه تروریستی شهرستان راسک را به ایشان تسلیت گفت.
محمدرضا سالاری سپس با ارایه گزارشی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان گفت: کانون در راستای انجام رسالت خود، که همان عدالت فرهنگی در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان است، برنامه‌های متنوعی نیز برای مددجویان دارد که خوشبختانه این بخش را گسترش داده‌ایم به طوری‌که علاوه بر در اختیار بودن مراکز فرهنگی‌هنری، همکاران هم در مراکز بهزیستی اجرای برنامه دارند.
وی سپس به مهمانان کودک و نوجوان خود تاکید کرد عضو کانون شوند و افزود: حضور در کانون سبب می‌شود خودتان و استعدادهای‌تان را بهتر و بیشتر بشناسید و با توانایی افزون‌تری به استقبال آینده بروید زیرا آینده ایران به دستان شما رقم خواهد خورد.
سالاری در پایان از اکران انیمیشن بچه زرنگ برای مددجویان بهزیستی خبر داد و با بیان این جمله که امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای همه کودکان و نوجوانان باشیم، آنان را به دیدن ویژه برنامه شب یلدا دعوت کرد.
اجرای نمایش‌های طنز، قصه گویی، مسابقه و اهدای کتاب و جایزه از جمله قسمت‌های این برنامه شاد بود که شبی خاطره انگیز را برای مهمانان به یادگار گذاشت.
گفتنی است این برنامه با همکاری کانون، بهزیستی و کانون خامیاران آستان قدس رضوی استان برای تعدادی از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.

کانون سیستان و بلوچستان در شب یلدا میزبان مددجویان بهزیستی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =