گفتگوی مستقیم مدیرکل کانون استان خراسان رضوی با مخاطبان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با حضور در سامانه سامد به پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، ابراهیم زره‌ساز، مدیرکل کانون استان خراسان رضوی با حضور در مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی از طریق سامانه سامد ۱۱۱ در صبح سه شنبه ۵ دی‌ماه به پاسخگویی مستقیم مخاطبین پرداخت.
 مدیرکل کانون استان بنا بر تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجراییش در سامانه سامد به سئوالات شهروندان و جامعه هدف سازمان  پاسخ گفت. بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی، ابراهیم زره‌ساز، مدیرکل کانون استان، شنونده‌ی سوالات، دیدگاه‌ها و نظرات شهروندان در خصوص فعالیت‌ها در مراکز کانون استان، احداث مرکز جدید کانون در شهرستان تربت‌حیدریه، چگونگی جذب نیرو در کانون، مراکز کانون زبان در سطح استان و چگونگی استفاده از آن، چگونگی دریافت هولوگرام کانون برای شرکت‌های تولیدکننده اسباب‌بازی، و ... بود.

در این برنامه مردم شریف استان خراسان رضوی از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد با مدیرکل کانون استان ارتباط برقرار نمودند.  این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =