مدیرکل کانون استان ایلام:پژوهش، فرصت کشف دوباره مفاهیم است

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه برپایی نمایشگاه آثار علمی پژوهشی در مرکز مجتمع شهدای کودک و نوجوان شهر ایلام گفت: پژوهش، مبحث مهم و فرصتی برای  کشف دوباره مفاهیم و علوم است

رستگار ادامه داد: با انجام فعالیت های پژوهش محور، می توان کیفیت محتوایی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کانون را بالا ببرد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: اصولا پژوهش با طرح پرسشی اساسی که در ذهن پژوهشگر ایجاد شده به وجود می آید و وقتی یک موضوع برای فرد به مساله تبدیل ‌شود برای حل آن اول باید مساله را بیان و سپس بر اساس اصول و روش های پژوهشی، مساله تشریح و واکوی شود.

مدیرکل کانون استان با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار علمی و پژوهشی اعضای کودک و نوجوان و مربیان و کارکنان کانون استان در مرکزمجتمع شهدای کودک ادامه داد: برپایی این نمایشگاه موجب تقویت انگیزه های علمی و پژوهشی در میان اعضای علاقه مند و دانش آموزان می شود و فرصت خوبی برای آشنایی آنان با آثار علمی و پژوهشی می شود.

برپایه این خبر، نمایشگاهی از آثارعلمی پژوهشی مربیان و اعضای مراکز کانون استان در قالب‌های: جستارنویسی، اقدام پژوهی، مقاله، تحقیق و پژوهش و هم چنین مجلات و کتاب‌های تخصصی در مرکز مجتمع شهدای کودک شهر ایلام بر پا شده است.

مدیرکل کانون استان ایلام:پژوهش، فرصت کشف دوباره مفاهیم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =