پیام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز بصیرت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در آستانه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با انتشار پیامی ضمن بزرگداشت این روز که یادآور حماسه بزرگ مردم ولایتمدار ایران اسلامی، به رهبری مقام عظمای ولایت است به تلاش مجموعه کانون برای پرورش نسلی مومن، توانمند، آگاه، انقلابی و ولایتمدار اشاره کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در آستانه روز بصیرت پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:
۹ دی برگ زرین دیگری بر تاریخ قطور حضور مردم و تاثیر آنان در سرنوشت خود، در سال‌های پر حادثه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود.
آنجا که بار دیگر دشمنان فریب خورده به طمع ایجاد رخنه در ارتباط مردم با ولایت، با برنامه ریزی و صرف هزینه بسیار، حرمت شکستند، آشوب و ناامنی ایجاد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کردند. اما ملت بیدار، آگاه، دشمن شناس و انقلابی ایران، که دل در گرو ولایت و زعامدار فقیه آن داشتند با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ در مقابل آنان ایستادند؛ از حریم ولایت دفاع کردند و بساط فتنه گران را برچیدند تا این انقلاب به دست نااهلان نیفتد و مقام معظم رهبری چه زیبا تعبیر «بصیرت» را برای این واقعه برگزیدند.
مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان نهاد تخصصی حوزه کودک و نوجوان با آگاهی از نقش خطیر خود در این زمینه، سال‌هاست که در راستای بصیرت افزایی مخاطبان خود با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر سعی در پرورش نسلی مومن، توانمند، آگاه، انقلابی و ولایتمدار دارد تا آسیبی به این نسل آینده ساز وارد نشود.
اینجانب از سوی خود، همکاران و اعضای کانون پرورش فکری، ضمن بزرگداشت این روز مهم در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، که یادآور یکپارچگی، همدلی و هم‌افزایی ملت سربلند ایران است، از خداوند بزرگ برای رهبری معظم انقلاب، مسئولان و ملت شریف ایران، خواهان سلامتی و توفیق هستم.

محمدرضا سالاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =