نشست معاون توسعه  مدیریت و منابع کانون با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان

کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ظرفیت ها و گستره برنامه‌ها و نیروی انسانی متخصص کانون پرورش فکری بر لزوم هم افزایی کانون و کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،حضور امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی در محل ساختمان اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی و دفتر علی گودرزی زاده  مدیر کل کتابخانه های عمومی استان روز پنجشنبه ۷ دیماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

IMG_7895.JPG

کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ظرفیت ها و گستره برنامه‌های کانون پرورش فکری بر لزوم هم افزایی کانون و کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: کانون از لحاظ تخصصیی داری منابع انسانی کارآمد با مهارت های ویژه فرهنگی و هنری ادبی آماده هستند تا تخصص خود را در اختیار کتابخانه های عمومی قرار دهند تا فعالیت های مشترکی را برای نوجوانان رقم یزنند.

منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی در این نشست به اجرای فعالیت های مشترکی از جمله مسابقات کتاب ، نشست های ادبی، جذب و پایداری اعضا نوجوان و برگزاری رویداد های ادبی نوجوانان، طی سال جاری بین دو دستگاه اشاره کرد .

IMG_7903.JPG

یاد آور می شود دکتر کمالوندی به مدت چهار سال در سالهای گذشته مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی بوده و با مراجعه به این اداره کل مورد استقبال همکاران سابق خود قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =