pop up ابزاری موثر در جذب و پایدارسازی اعضا در کانون پرورش فکری

کارشناس مرکز ملی اسیتژ در کارگاه آموزشی pop up ویژه مربیان فعال حوزه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، این هنر را ابزاری موثر در جذب و پایدارسازی اعضا دانست

به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزشی pop up ویژه مربیان فعال حوزه نمایش کانون استان برگزار شد.

در هنگام برگزاری این کارگاه، کارشناس مرکز ملی اسیتژ، این مرکز را سازمانی بین‎المللی برای ایجاد ارتباط میان هنرمندان داخلی و خارجی در حوزه‎های مختلف معرفی کرد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۲ به عضویت آن در آمده و خدمات گوناگونی را به مخاطبان ارایه داده است.
مهری نقی‎پور ادامه داد: این سازمان با برگزاری سمینارها، جشنواره‎ها و ایجاد بسترهای لازم برای افزایش دانش هنرمندان فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان، تلاش می‎کند دانش و آگاهی هنرمندان را در حوزه‎های گوناگون ارتقا ببخشد.
وی سپس در خصوص تکنیک pop up گفت: ساخت و تولید دکورهای سنگین نمایشی علاوه بر دشواری در حمل و نقل، هزینه‎های بسیاری بر دوش سازندگان می‎گذارد که pop up با توجه به کارکرد خود، به عنوان فن تولید دکورهای کاغذی و تاشو، جایگزین مناسبی برای دکورهای یاد شده است.
نقی‎پور در ادامه با بیان این نکته که جذب و پایدارسازی اعضا، به ویژه نوجوانان، همواره یکی از دغدغه‎های مربیان است، تکنیک pop up را به دلیل جذابیت و خلاقیت بالا و ظرفیت اجرای کار گروهی، ابزاری موثر در دستیابی به این هدف مهم دانست.
پویایی، خلاقیت ذهنی و افزایش توانایی‎های اعضا دیگر ویژگی‎هایی بود که کارشناس مرکز ملی اسیتژ برای این تکنیک برشمرد و افزود: برهمین اساس برگزاری این کارگاه، در مراکز استان، در دستور کار قرار گرفت تا مربیان بیشتری این هنر را فرا بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =