تجهیز مراکز کانون استان بوشهر با کتابهایی با موضوع حاج قاسم و مقاومت

مقارن با چهارمین سالروزعروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در دور جدید تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون استان، کتاب هایی با مضمون زندگی این شهید والامقام و با محوریت مقاومت به مراکز فرهنگی هنری استان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مقارن با چهارمین سالروزعروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در دور جدید تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون استان، کتاب هایی با مضمون زندگی این شهید والامقام و با محوریت مقاومت به مراکز فرهنگی هنری استان ارسال شد.

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این خصوص گفت یکی از اهداف ما غنی سازی کتابخانه‌های تخصصی کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری است با کتاب‌هایی که می‌توانند بعد انگیزشی و اعتقادی را در کودکان و نوجوانان ما تقویت کنند.

وی افزود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رشادت و شهامت و میهن پرستی یکی از نمونه های شایسته است که میتوان به عنوان الگوی نسل جدید معرفی گردد.

رسولی عنوان کرد کتاب‌های "از چیزی نمی ترسم"(زندگی نامه خود نوشت شهید سلیمانی)، "عموقاسم" و "سرزمین ایران سرزمین ایمان" کتاب‌هایی است که در آستانه شهادت این شهید والامقام به همت معاونت فرهنگی کانون در اختیار مراکز کانون پرورش فکری استان بوشهر قرار داده شده است.

تجهیز مراکز کانون استان بوشهر با کتابهایی با موضوع حاج قاسم و مقاومت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =