دیدار اعضای کانون مرکز ابرکوه با مادر شهیدان آدمی

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه به دیدار مادر شهیدان آدمی‌ رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه‌شنبه 12 دی ماه 1402 همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر؛ اعضای مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه به دیدار مادر شهیدان آدمی‌ رفتند. اعضای کودک و نوجوان دختر مرکز شماره یک ابرکوه با شاخه های گل به دست بوسی مادری مهربان و فداکار رفتند. در این دیدار صمیمانه و پر از مهربانی اعضا با رباب فلاح‌زاده مادر شهیدان حسین و عبدالرحمن و محمد آدمی به گفتگو نشستند. وی از خاطرات فرزندان شهیدش گفت و اعضا با این مادر عهد و پیمان بستند تا حافظ خون شهیدان باشند.

از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت ولادت بانوی آب و آینه، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آشنایی اعضا با شخصیت و سیره زندگی این بانوی مهربان بود. در این برنامه کتاب «تو بوی سیب می دهی» معرفی شد و شعر حضرت فاطمه زهرا (س) با اعضا همخوانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =