آغاز بازبینی آثار آماده شده جهت اجرا در جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کانون کرمانشاه

همزمان با اجرای فراخوان نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی در مراکز استان، آغاز بازبینی آثار آماده شده جهت اجرا در جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با اجرای فراخوان نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی در مراکز استان، آغاز بازبینی آثار آماده شده جهت اجرا در جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.
نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان نیز با شعار " این صحنه خانه‌ماست "  در بخش‌های نمایش ( صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی )، نمایش خلاق ( نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش ) و نمایشنامه‌نویسی، برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار شده‌است و هم‌اکنون فرآیند کار به همت همکاران توانمند کانون در مراکز استان و با همراهی یگانه عبدالمالکی کارشناس هنری واحد هنرهای نمایشی، در حال اجراست.
گفتنی است که برخی آثار توسط مراکز کانون استان، در بخش‌های مختلف و با تکنیک‌های متنوع مطابق با شیوه‌نامه‌ی مذکور، آماده گردیده که به مرحله‌ی بازبینی رسیده است تا نکات مورد توجه در خصوص آثار و نقاط ضعف و قوت آنها پیش از اجرای نهایی مورد بررسی قرار داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =