حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه جنایتکارانه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. سوره شعراء آیه ۲۲۷

کودکان آینه های روشن خدا در زمین اند و جهان تا همیشه به حضورشان نیازمند است و چه اندیشه‌ی زشتی دارند آنان که خنده های کودکانه را بر نمی تابند و در پی خاموش کردن آیه های نور و رحمت خدا هستند. اما بی شک وعده الهی نزدیک است و آنان که زندگی‌شان با ظلم سرشته شده و اندیشه‌ای جز نابودی ندارند، به سزای رفتارهای خود خواهند رسید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی همراه و همدل با ملت شریف و داغدیده ایران، حادثه کشتار مردم مظلوم، خصوصا کودکان بی‌گناه کرمان را در سالروز شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی محکوم می کنیم و ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه با آنان ابراز همدردی می نماییم.

به حرمت خون‌های پاک ریخته شده و به پاسداشت نگاه‌های روشنی که از صفحه جهان محو شدند، دستهایمان را به آسمان آبی خدا بلند می‌کنیم و برای شادی و زندگی پر امید کودکان تا همیشه دعا می‌کنیم و حامی کودکان در سراسر گیتی خواهیم ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =