کد خبر: 335481
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
نشست هم‌اندیشی فعالیت‌های فرهنگی مراکز برگزار شد

در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیه و روز بزرگداشت مقام مادر و زن، نشست مجازی هم‌اندیشی مراکز فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی نشست هم‌اندیشی مراکز فرهنگی استان به صورت مجازی با حضور کارشناسان و مربی مسئولین فرهنگی و مربیان استان برگزار شد.

زهره معماری‌نسب کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان خراسان رضوی با اعلام مطلب فوق افزود: در این نشست کارشناسان تخصصی استان در بخش‌های نمایش خلاق، قصه‌گویی، فعالیت‌های علمی و کاردستی، بازی و سرگرمی و کتابخوانی به ارائه اگزارش برنامه‌هایی پرداختند که در مدت نه ماهه سال ۱۴۰۲ با همراهی و مشارکت فعال مراکز به اجرا در آمده است. معماری‌نسب گفت: کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های فرهنگی استان از ابتدای سال با حضور همکاران علاقمند و دارای سابقه و تجربه در بخش‌های مختلف فرهنگی، تشکیل شده تا در آن کارشناسان و مربیان به ارائه نقطه نظرات و راهکارهای اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی در مراکز کانون استان بپردازند. این مسئله موجب هم فکری و هم‌افزایی نظرات همکاران شده و ارتباط مؤثری میان واحدهای کارشناسی و مراکز برقرار می کند.

در این نشست فرهنگی مربیان مراکز ضمن بیان دغدغه‌های خود در مراکز، پیشنهاداتی را مطرح ساختند. همچنین برنامه‌های واحد کارشناسی فرهنگی تا پایان سال نیز تشریح و بر لزوم همراهی مراکز در اجرای هر چه بهتر و فعال‌تر آنها تأکید شد.

نشست هم‌اندیشی فعالیت‌های فرهنگی مراکز برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =