کد خبر: 335537
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
دختران حاج قاسم در کانون مرکز چناران

یادواره ی دختران حاج قاسم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز چناران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با هفته‌ی زن و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره‌ی دختران حاج قاسم با همکاری آموزش و پرورش، اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره فنی و حرفه‌ای و جامعه‌ی بسیج بانوان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. در این یادواره ۵۰ دختر نوجوان حضور داشتند. آغازگر برنامه پخش فیلم "مادر" از محصولات سینمایی کانون پرورش فکری بود و در ادامه اعضاء به صورت گروهی در ایستگاه‌های مختلف شرکت کردند.

دختران حاج قاسم در کانون مرکز چناران

در ایستگاه "حرف‌های ناگفته" که توسط بسیج بانوان اداره می‌شد اعضاء با یاد و خاطره‌های حاج قاسم مأنوس شده و سپس هر کدام دل نوشته‌های خود را برای سردار دل‌ها نوشتند.

دختران حاج قاسم در کانون مرکز چناران

در ایستگاه "میخواهم از تو بگویم" رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی به معرفی شخصیت و معرفی کتاب‌های مرتبط با شهید سلیمانی پرداخت.

دختران حاج قاسم در کانون مرکز چناران

اداره‌ ی فنی و حرفه‌ای در ایستگاه عفاف و حجاب به دختران نقاشی روی پارچه را آموزش داد تا دختران حاج قاسم با استفاده از این هنر بتوانند در عین رعایت حجاب لباس‌های زیبایی را برای خود تهیه کنند.

دختران حاج قاسم در کانون مرکز چناران

در ایستگاه آخر نرگس غلامی مربی مسئول کانون مرکز چناران به روخوانی و بحث کتاب "عمو قاسم" پرداخت.

غلامی درباره این یادواره گفت: این دومین یادواره ایست که امسال کانون پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان چناران به یاد شهدای عزیز میهن اسلامی‌مان برگزار می‌کند. در هر دوی این یادواره‌ها ما سعی کرده‌ایم به نحوی خلاقانه و متفاوت کودکان و نوجوانان را با شهدای گرانقدر آشنا کنیم چرا که یکی از وظایف ما آشنایی مناسب کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =