کسب مقام برتر مربی خوزستان در بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

لیلا سپهری مربی کانون خوزستان موفق به کسب مقام برتر بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام خمینی (ره) توانست با اثر جستار «از کلاغ تا چارلی» عنوان برگزیده بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کند.

در بیانیه هیأت داوران بخش علمی این جشنواره آمده است: بخش علمی این جشنواره، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهشی کانون، بستری را برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی فراهم کرده است.

بدین منظور با بهره‌مندی از خرد جمعی صاحب‌نظران این حوزه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، مباحث نو و جدید علمی، در سطح ملی شناسایی شد و برای ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از استعدادهای برتر پژوهشی، متخصصان این حوزه با ارائه‌ی جستار، مقاله، کتاب (تألیفی و ترجمه)، پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی به رقابت پرداختند.

از میان ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه بخش علمی، ۱۴۷ اثر در ۴ حوزه‌ی کتاب، رساله و پایان‌نامه، مقاله و جستار در فرایند داوری قرار گرفتند که از این میان در بخش رساله و پایان‌نامه ۷ اثر، مقاله ۵۸ اثر، جستار ۷۸ اثر و کتاب ۴ اثر انتخاب شد.

یادآور می‌شود؛ بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در شهر یزد و بخش علمی این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار شد.

کسب مقام برتر مربی خوزستان در بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =