نشان قصه‌گویی به سردار نجاتی اعطا شد

سردار اکبر نجاتی مسئول ستاد بزرگداشت ۱۳۰۰ شهید ادوات خراسان در آئین رونمایی سومین مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» نشان قصه گویی را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آئین رونمایی پوستر سومین مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» که با حضور سردار نجاتی مسئول ستاد بزرگداشت شهدای ادوات خراسان، سیدهادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان، هاشمی قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، صالحی معاون خادمیاری،  امیرالله شمقدری مشاور استاندار در امور ایثارگران استانداری و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه و بسیج که در معراج شهدا برگزار شد،  نشان قصه گویی به سردار نجاتی اهدا شد.

نشان قصه‌گویی به سردار نجاتی اعطا شد

در این آئین ابراهیم زره‌ساز در این آئین با اشاره به نقش قصه‌گویی به عنوان بستر اصلی هنرهای ۷ گانه آن را زمینه مناسبی برای انتقال رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای دفاع مقدس برای انتقال به کودک و نوجوان امروز دانست. وی با اشاره به آغاز مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آن را ابزار مهمی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز دانست. مدیر کل کانون استان نشان قصه گویی را به دلیل روایتگری مناسب و همه جانبه از خاطرات دفاع مقدس به سردار نجاتی اهدا کرد.

نشان قصه گویی در راستای سند چشم انداز ۵ ساله قصه گویی استان خراسان رضوی است که به دوستداران قصه، مروجان قصه گویی و قصه گویان اهدا می شود و سردار اکبر نجاتی بخاطر خاطرات دلنشین و زیبایی که از جنگ و روزهای دفاع مقدس بیان نمودند این نشان را از ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =