اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدند

با برپایی نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در روز سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1402، با ابلاغ حکم مسئولیت، اعضای این شورا معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل؛ در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گفت: کانون پرورش فکری از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است و سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی و هنری درواقع سرمایه‌گذاری برای ساختن آینده‌ای بهتر در این کشور است.

اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدند

میرعباس‌زاده با اشاره به اینکه تربیت و شکل‌گیری شخصیت از دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود، تصریح کرد: باید کودکان را با مفاهیم امربه‌معروف و نهی از منکر آشنا کنیم تا با تبیین این امر مهم، استعدادهای بالقوه به توانمندی‌های مثبت و اثرگذار در جامعه تبدیل شود.

وی تغییر نگرش به اجرای «فریضتین» و تبیین مصادیق آن را از رویکردهای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان عنوان کرده و اظهار داشت: بیشترین حوزه فعالیت این ستاد در ارتباط با مسئولان جامعه است چراکه اگر آن‌ها وظایف خود را به شکل مطلوب ارائه کنند، با رفع بسیاری از آسیب‌ها، رضایتمندی عمومی حاصل خواهد شد.

اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدند

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان نیز با اشاره بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌های اسلامی، عنوان کرد: باتربیت دینی فرزندان و نسل جدید جامعه، همه از ثمره‌ی این اقدام بهره‌مند خواهند شد.

وی بابیان اینکه تعالیم اسلامی باید در جامعه اجرا شود، افزود: کاستن از ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی که از پیامدهای تربیت صحیح بر مبنای آموزه‌های اسلامی است، زمانی به وقوع می‌پیوندد که خودمان در انجام دستورات الهی، عامل به عمل باشیم.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری استان به انجام فعالیت‌های دینی نگاه ویژه و جدی دارد و در این راستا کارگاه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را به‌صورت رایگان برگزار می‌کند.

شایان‌ذکر است در پایان این نشست با ابلاغ حکم مسئولیت، اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدند.

اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدنداعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =