رتبه اول بخش "مقاله" بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی به استان مرکزی رسید

مینا فراهانی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی موفق شد رتبه‌ی اول بخش "مقاله" در اختتامیه بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،  با معرفی برگزیدگان بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی مینا فراهانی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اثر «طراحی مدل توسعه تبادل فرهنگی و تعامل‌های بین‌المللی از طریق دانش و هنر قصه‌گویی: یک مطالعه مبتنی بر نظریه داده بنیاد»  موفق به کسب عنوان برگزیده و رتبه‌ اول جشنواره شد.

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه اختتامیه بخش علمی جشنواره بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری روزهای ۱۶ و ۱۷ دیماه ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار شد.

عنوان کرد: بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی توانست در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،بستری را برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی فراهم کند.

رتبه اول بخش "مقاله" بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی به استان مرکزی رسید

منصوری افزود: از میان ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه بخش علمی، ۱۴۷ اثر در ۴ حوزه‌ی کتاب، رساله و پایان‌نامه، مقاله و جستار در فرایند داوری قرار گرفتند که از این میان در بخش رساله و پایان‌نامه ۷ اثر، مقاله ۵۸ اثر، جستار۷۸ اثر و کتاب ۴ اثر انتخاب شد.

وی در ادامه اظهارداشت: در مراسم اختتامیه بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی بر اساس اعلام رای هیات داوران پس از پایش های اولیه ۵۴ اثر در نهایت رتبه‌ی اول و برگزیده بخش "مقاله" به مربی کانون استان مرکزی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =