کد خبر: 335844
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
دفاع از وطن محور باشگاههای کتابخوانی استان شد

همزمان با هفتمین روز عروج شهدای مظلوم حادثه تروریسیتی کرمان، باشگاههای کتابخوانی مراکز کانون استان خراسان رضوی رنگ و بوی دفاع از وطن را به خود گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، زهره اکبرآبادی رابط باشگاه‌های کتابخوانی استان با اعلام مطلب فوق افزود: حادثه دلخراش کرمان و شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، قلب هر ایرانی آزاده‌ای را به درد آورد و در این میان پرواز خونین 24 کودک و نوجوان شهید تأثر و تألم این درد را بیشتر کرد. با هدف همراهی و همدلی اعضا مراکز کانون خراسان رضوی با بازماندگان این حادثه و تأکید بر لزوم عشق به وطن و شناخت بیشتر رخدادهای جامعه و همزمان با پویش استانی با قلب کودکانه خود دوست دارمت، مربیان مراکز کانون در باشگاه‌های کتابخوانی به معرفی و روخوانی آثاری با این موضوع پرداختند.

دفاع از وطن محور باشگاههای کتابخوانی استان شد

این برنامه با بحث و بررسی کتاب‌ها نیز همراه بود و اعضا در کنار هم به گفتگو پیرامون آنها پرداختند. اکبرآبادی گفت: معرفی شخصیت سردار دلها به عنوان نمادی شاخص از وطن دوستی نیز از جمله برنامه‌های اجرا شده در باشگاهها ‌بود. کتاب‌های آوازی برای وطن، ای میهن من ایران،مجموعه سیمرغ قصه‌های ایران از جمله کتاب‌هایی بود که در این روز مورد استفاده قرار گرفتند.

دفاع از وطن محور باشگاههای کتابخوانی استان شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =