در کمیته ایثار و شهادت کانون  با حضور کودکان و نوجوانان صورت گرفت

مراسم یادبود حادثه‌ی تروریستی کودکان کرمان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری مراسم یادبود 24 کودک در حادثه ی تروریستی کرمان خبر داد.  
وی در این باره افزود: ویژه  برنامه هایی با عناوین آلاله های کوچک، فرشته های آسمانی، پروانه های صورتی، راه بهشت، کودکان پرنده و...  از جمله ویژه برنامه های فرهنگی هنری است که مراکز کانون در حوزه های، ادبی، فرهنگی، هنری و... در این ایام برگزار کرده اند.  
آسمند افزود: این برنامه ها با هدف تبیین این حادثه تروریستی و تجلیل و تکریم شهدای کودک و نوجوان کرمان صورت گرفته است و اعضای کانون در این برنامه یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند و انزجار خود را از این حادثه تروریستی اعلام کردند. 

در کمیته ایثار و شهادت کانون  با حضور کودکان و نوجوانان صورت گرفت


مدیر کل کانون ادامه داد: اعضای حاضر در این برنامه ها ضمن آشنایی با شخصیت سردار سلیمانی با حضور در کار گاه های کاردستی آلاله ، معرفی وقایع، کارگاه نقاشی، خوشنویسی شعار نویسی، دلنوشته از زبان پروانه های صورتی به یاد کاپشن صورتی، کارگاه نقاشی دیواری و... یاد و نام 24 کودک و نوجوان شهید در این حادثه ی تروریستی را گرامی داشتند.  
بر این اساس بخشی از این برنامه ها با حضور کودکان، نوجوانان و والدین آنان صورت گرفته است و ساخت آلاله های کاغذی، پروانه های صورتی، نقاشی دیواری با عنوان کودکان پرنده، کتاب خوانی، ساخت کارت پستال با موضوع کودکان شهید، ساخت سفال گل لاله و نمادهای مختلفی برای شهادت این کودکان از جمله فعالیت های عملی این کارگاه ها محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =